Velikokrat se je že izkazalo, da boste brez podrobnejše izhodne strategije za vaše podjetje delali več in bolj trdo, ne pa pametneje, brez realnega plana kaj bo s podjetjem po vaši upokojitvi.
Ustanovitelj podjetja Skin Authority iz Denverja v nadaljevanju dodaja: »To je zelo običajno in normalno. Ko sem pričel pred 10 leti, sem skozi vsa ta leta prilagajal svojo vizijo in poslovanje podjetja. V začetku sem tudi vsem idejam rekel »da«, toda v nadaljevanju sem ugotovil, da vsako takšno strinjanje ni dobro in pogosto ne pomaga. Reči vsemu »da«, je pogosta skušnjava, predvsem takrat, ko želiš povečati obseg poslovanja. Toda reči »ne«, je pogosto bistveno boljša odločitev.”
Vaša usmeritev naj bo, da je najboljše najti eno ali dve stvari pri poslovanju vašega podjetja, pri katerih blestite in hkrati uživate pri tem. Na tak način bodo tudi vaši kupci in stranke bolj zadovoljne.
Zanimivo o tem>
Potrebujete pomoč pri pregledu in ponovni določitvi vizije in fokusa vašega podjetja?
Razmišljate, da bi najeli svetovalca, ki bi vam pomagal pri pripravi kratkoročne in dolgoročne izhodne strategije vašega podjetja?
Kot pomoč v vmesnem obdobju vam pomagam z nekaj nasveti, ki jih lahko uporabi vsak lastnik podjetja:
1) Redno ponovno ocenjujte vaše poslovanje / podjetje
Imejte 6 (šest) mesečni načrt. Odgovorite si na vprašanje, kakšen je končni cilj vašega poslovanja in ali želite svoje podjetje prodati, podariti svojim dedičem oz. otrokom, ali želite podjetje združiti z drugim podjetjem. Glede na končni cilj vašega poslovanja tako vsakih 6 mesecev ponovno ocenite stanje.
2) So vaši poslovni cilji še vedno ustrezni?
Podatki o poslovanju vašega podjetja, ki jih lahko spremljate s pomočjo informacijske tehnologije, so vam stalno dostopni. Ali vam kazalci kažejo, da podjetje vodite k ciljem vašega poslovanja, ki jih imate določene? So se kazalci vašega podjetja spremenili? So cilji vašega podjetja še vedno aktualni glede na hitro spreminjajoče se poslovno okolje in konkurenčnost vašega podjetja?
3) Kako močna je vaša blagovna znamka?
Redno sprašujte in testirajte vaše kupce, dobavitelje in zaposlene glede njihovega dojemanja vaše blagovne znamke in ugleda. Podatke uporabite s ciljem, da sprejmete ukrepe, s katerimi boste zasledovali vašo izhodno strategijo.
Preizkusite
V življenju se nič ali pa zelo malo stvari dogaja preko noči oz. nenadoma. Ne glede na to, koliko časa traja vaše razmišljanje o poslovanju podjetja in ne glede na stroške, ki jih boste imeli na tem področju, boste na takšen sistematični način vrednost vašega podjetja podvojili.
Zlatko Šiško, podjetnik
Risolgo s.p., ki ima prave rešitve za vas
Tel: 031-419-834
zlatko@risolgo.si